askHero blog werken als planner

Een dag uit het leven van een TaskHero planner

Een dag uit het leven van de planner

Waar bestaat de dag van de planner allemaal uit?

Zoals veel van jullie merken bij ons op kantoor, is geen enkele dag hetzelfde voor onze planners. Maar wat doen deze planners uit van team Flex bij TaskHero allemaal? Gewoon omdat het kan hebben we voor jullie een normale, doordeweekse dag uitgeschreven van een TaskHero planner.

Helaas, een Held is ziek geworden. Om 7:00 wordt de planner al wakker gebeld met een ziekmelding. Dat is mooi op tijd, want ziek melden moet voor 8:00. Snel nieuwe Helden uitvragen, kijken of iemand anders nu al wakker is en een klusje op wil pakken. Inmiddels is het 7:30, de wekker gaat af. O ja, die moest nog uitgezet worden. Ondertussen nog even reageren op Helden die vragen hebben over een boeking en of de broek die ze heeft goed genoeg is voor een klus. Daarna snel klaarmaken om naar kantoor te gaan, zodat we om 9:00 op kantoor kunnen starten.

Het eerste uur

We beginnen om 9 uur met een kopje koffie, om nog even wakker te worden. Ondertussen start de computer op. Eens kijken hoe het met de e-mailinbox zit. Ah, maar 25 nieuwe e-mails sinds gisteren. Dat valt mee! Na de teammeeting die om 9:30 begint ga ik deze direct verwerken. Tijdens de teammeeting wordt overlegd over wat er vorige week gebeurd is, wat had er beter kunnen gaan en wat staat ons deze week te wachten. Zo weten we allemaal van elkaar waar we mee bezig zijn en kunnen we elkaar helpen hierbij. Na deze meeting ligt de aandacht dus op de e-mails verwerken en nieuwe uitvragen in het systeem te zetten. Ondertussen wordt de telefoon de hele dag in de gaten gehouden om telefoontjes op te nemen en Whatsapp te beantwoorden. Alle nieuwe aanvragen voor klussen die binnen komen worden direct in het systeem gezet en Helden voor gevraagd, dus deze uitnodigingen worden direct al verstuurd.

Vullen van boekingen

Als deze nieuwe e-mails beantwoord en verwerkt zijn, ligt de focus op het vullen van de boekingen die nog open staan. Extra Helden worden toegevoegd aan boekingen die nog niet helemaal gevuld zijn. Daarnaast krijgen De Helden die niet gereageerd hebben op de uitvraag een mail.

Nieuwe Helden bellen en sollicitatiegesprekken voeren

Ondertussen zijn er weer nieuwe Helden die willen werken bij TaskHero, top! Die gaat vandaag gebeld worden, maar nu eerst kennis maken met twee nieuwe Helden. Deze kennismaking duurt meestal een uur waarin contracten worden getekend, afspraken worden gemaakt en het systeem TaskHero wordt uitgelegd. Tijdens dit gesprek wordt een account aangemaakt zodat deze nieuwe Helden ook hun beschikbaarheid door kunnen geven en kunnen werken voor TaskHero. Na dit gesprek ga ik gelijk even de nieuwe kandidaten bellen om een gesprek in te plannen.

Offertes maken en versturen

Er zijn weer een aantal nieuwe aanmeldingen van klanten, leuk! Eens kijken waar zij extra handjes voor nodig hebben. Ah, horecamedewerkers tijdens een kerstborrel. Geweldig, de Helden krijgen tijdens het event kerstjurkjes. De offertes worden opgemaakt en verzonden, van de week nog even contact opnemen met dit bedrijf om te vragen of alles duidelijk is. Gelijk even in de agenda zetten dat ik dat doe. Oeh, een reep chocola! Geef daar maar een stukje van. Nee, iets meer alsjeblieft.

Onderweg naar huis

Zo, weer naar huis. Onderweg nog even een aantal opdrachtgevers bellen om bij te praten, lang leve die bluetooth kit. Het appen gaat ook gewoon door: ook als onze planners weer thuis zijn. Na 20:00 wordt er alleen nog maar gereageerd op echte spoedappjes, bijvoorbeeld door ziekmeldingen en vragen over klussen die over de volgende ochtend gaan.

Zoals je leest, ben je als planner bij TaskHero altijd in contact met iedereen. Ben jij ook zo’n enthousiasteling en vind je het leuk om de hele dag in contact te zijn met onze enthousiaste helden en onze ambitieuze opdrachtgevers? Kijk eens hier voor al onze vacatures of neem contact op met [email protected] als deze baan je ook leuk lijkt!

Vacatures

Geplaatst in Aan de slag als Held.